top of page

Hiter nakup novega mobilnega telefona

S sestro sva sedeli na popoldanski kavi in klepetali v sproščenem vzdušju. Potarnala sem ji, da mi zadnje čase nagaja mobilni telefon. Zmanjkuje mi signala, baterija je takoj prazna in še fotoaparat je res slab. Slike so motne in čisto nič privlačne. Nadaljevale sva pogovor o mobilnih telefonih, ko se sestra spomni pogovora v službi. Pravi, da so njeni sodelavci bili zelo navdušeni nad nekimi novimi mobilnimi telefoni. Po kratkem premisleku se je spomnila: »Doogee mobilni telefoni – o njih so govorili«. Ta znamka pa mi je bila do sedaj čisto neznana. Prosila sem jo naj se malo pozanima o njih, saj kot kaže, bom morala kmalu v nakup novega telefona. Tudi na spletu sem poiskala te mobilne telefone. »Doogee mobilni telefoni so pametni telefoni, ki imajo izjemno zmogljiv procesor in pomnilnik«, je pisalo na nekem forumu. Sama pri sebi sem si mislila, da bo bolje, če se pozanimam pri komu iz prve roke. A žal nisem nikogar poznala, zato sem prosila sestro naj se pozanima zanje.

Dobre zmogljivosti in ugodne cene

Že naslednji dan je sestra povprašala v službi in mi zatrdila, da so Doogee mobilni telefoni trenutno velik hit. Zelo jih pohvalijo zaradi dobrih zmogljivosti in ugodne cene. Rekla je tudi, da si je ogledala dva modela. Njej sta bila všeč in ker imava podoben okus, bo Doogee mobilni telefon verjetno všeč tudi meni.

Odpravila sem se v trgovino, a jih tam niso imeli. Ker je bil izjemno deževen dan in kolone pločevine na cesti, se mi ni ljubilo v drugo trgovino. Odšla sem domov in pobrskala po spletu. Izvedela sem ogromno uporabnih informacij in se zaradi ugodne cene kar odločila za nakup. Doogee mobilni telefon sem prejela po kurirju v roku dveh delovnih dni.

Do novega telefona po spletu

Odprla sem lično zavito škatlico in telefon mi je bil na prvi pogled zelo všeč. Namestila sem svojo SIM kartico noter in vse potrebne programe. Telefon sem čez noč napolnila in ga naslednje jutro že vzela s seboj v službo. Bil je zelo enostaven za uporabo, delal je brezhibno. Pa tudi fotografije so bile odlične. Ni mi žal za nakup Doogee mobilnega telefona.


Pozdravljen zemljan

Spletni blog o spletnih straneh!

Poveži se z mano
  • Facebook Globe
  • Twitter Globe
  • Google+ Globe
  • YouTube Globe
bottom of page